Garáž

Každý dvacátník se s přibývajícími křížky obrací k adrenalinovým výzvám – muži hromadně
shánějí kabriolety, rychlá auta mladšího roku výroby, motocykly velkého obsahu a ženy
malého obsahu a mladšího roku výroby. Avšak byť členové PMD dospěli do stejně vyzrálého věku, jejich “modus operandi” je naprosto odlišný. Silné a ještě silnější motocykly členové sedlali již dávno předtím, a protože heslem motorkářů srdcařů bylo a je, že cesta bývá i cíl, přesedlali na stroje ryze české (československé), náhodně spolehlivé / nespolehlivé, velmi nerychlé tedy bezpečné, úsporné a zejména neekologické.

Především ekologická stopa dvoutaktních strojů se vryla prvním a zakládajícím členům tak pod kůži (možná i doslova), a celé to vlastně vzniklo úplně jinak než prozaicky. Úplně první pračlenové se nesešli v garáži jednoho z nich a nedomluvili se na prozaicky znějícím názvu uskupení, ale začalo to úplně prostě, a to hanlivou poznámkou na průjezd dvoutaktů kolem místního usedlíka… který zvolal: „Nechcete už jet s těmi mopedy do p*****, vy přátelé modrého dýmu?“ Inu a tak vznikl název Přátelé modrého dýmu. Rodina pračlenů se rozšiřovala geometrickou řadou v přímé souvislosti se stoupající popularitou především babet a zároveň se zvyšující se kvalitou organizovaných akcí až v roce 2018 vznikl spolek oficiálně, formálně a platně.

A když už jsme u těch formalit, dovolte mi oficiální prezentaci nejvyšších funkcionářů spolku Přátelé modrého dýmu, z.s., kteří se věnují rozkvětu spolku a lidí kolem něj, abychom se dnes měli lépe než zítra.

Krátké představení bláznů Předsedy a Radů spolku

Koudelka je původní pračlen, zakládající člen a Předseda našeho spolku, vizionář, držitel ocenění Bagrista roku 2005 a 2008, organizátor bláznivých akcí a motoakcí, zapálený motorkář, lamač srdcí a kostí, prostě lídr skupiny jak má být.

Služební vozidlo: Babeta 207 v lamborghini žluté


Carlos je zakládající člen a Rada spolku, Homo supermechanikus, který ví jak na tyhle staré mašiny, milovník motorek, aut, traktorů, lodních motorů, je schopen opravit velké stroje a ještě větší, dokonce i strojky do ruských hodinek.

Služební vozidlo: Babeta 210 v černé „metle“


Kosák je zakládající člen a Rada spolku, pyrobojovník za místní pyrosdružení, zakladatel Ford muzea – Střednice, milovník národního výrobce těžkých automobilů a slovenských hor, smíšek a místní vtipálista.

Služební vozidlo: Babeta 207 v broskvovo-meruňkové barvě


Michal je zakládající člen a Rada spolku, neúspěšný opravovač babet s mizivými výsledky, profesionální prudič lidí, klaun a samozvaný pisálek.

Služební vozidlo: většinou mu nic nejede tak chodí pěšky, ale jinak Babeta 207 červená


Petr je zakládající člen a Rada spolku, IT guru a motorkář až na půdu, motorytíř s výbavičkou na okamžitou opravu, srdcař, profesionální stavitel vlastního domu.

Služební vozidlo: Babeta 207 biturbo přeplňovaná 356


Všichni naši velectění členové tak jsou:


Hanka, Koudelka, Mirek K, Pepa G, Michal, Týna N, Petr a Maruška J, Láďa Šakalík, Tatrovka, Carlos, Jana, Barča, Matěj, Roman G a další, které musím doplnit

loading